A Vendégnek sosincs igaza!

Avagy gondolatok és életképek a századforduló utáni vendéglátásról.

1.0 Bevezetés - bemutatkozás

2018. február 15. 23:16 - W. Pisti

Ahogy anno a vasárnapi Disney blokkban Balu kapitány mondta, hát "Kezdjük el!"

Pár éve beszélgettünk Zoltán barátommal, hogy kéne egy könyvet írni arról, merre tart a vendéglátás napjainkban. Bár a könyv nem jött össze, de néhány téma aktuálisabb, mint valaha. Így döntöttünk, legyen inkább blog, elvégre ez már a 21.-ik század! Az ötlet és az alapok egy része az Ő érdeme, de a szószoló egyelőre én leszek.
Néhány témát már körüljártak, olvastunk pro és kontra véleményeket, érveket, de úgy érzem kimaradtak dolgok, van amit "elbagatellizáltak", ezért újra elővesszük őket kicsit komolyabban!

Hogy a blog merre tart majd, érdekelni fog-e valakit, avagy érdektelenségbe fullad, majd az idő és az olvasó közönség eldönti. Tervek vannak, társ- és vendégelőadók bejelentkeztek... Meglátjuk.
A blog vendéglátósan szubjektív lesz, elsősorban az én pincér szememmel, de akasztjuk a "hóhérokat" is! Hozzáteszem, természetesen tisztelet a kivételeknek minden esetben, mert van olyan! Én is csalódtam már pozitívan többször is. Ahogy a matektanárom mondta: " Láttam én már karón varjút, s egyéb érdekességeket!"

Rólam annyit, hogy pár évtizede a szakmában vagyok, mint pincér-pultos.  Ezt a szakmát tanultam az iskolában. Nem tartom magamat egy erős közepesnél jobb szakmabelinek, a klasszikus iskolát képviselem inkább, és igen, nem vagyok hibátlan, sőt...  Meglepő módon viszont elgurult a gyógyszerem már rég, és vagyok olyan hülye, hogy szeretem a szakmámat még mindig, és elsősorban nem pénzért csinálom!
Magázódni fogok, de néha átváltok tegezésbe az egyszerűség kedvéért. Kérem, ezt nézze el nekem a kedves olvasó.

W. Pisti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vendelin.blog.hu/api/trackback/id/tr4013672794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása